Veranderen? Hoe maak je dat leuk en aantrekkelijk?

Essentieel bij verbetertrajecten is hoe je de boodschap brengt.

Duurzame inzetbaarheid zegt mensen vaak weinig en denken dat het weer wat ‘nieuws’ is. In onze boodschap zoeken wij altijd de verbinding met organisatie doelstellingen, lopende projecten en proberen daarna de essentie op een eenvoudige manier te communiceren. De boodschap vertalen naar een taal die mensen snappen en het leuk maken met beeld, acties, challenges en wat je ook maar kan verzinnen.

Campagne voeren: Campagne om duurzame inzetbaarheid op de agenda te zetten. Campagne naar een rookvrije organisatie. Een wervingscampagne om mensen te verleiden (eindelijk) mee te doen aan programma’s. Waar wil jij de boer voor op gaan?

Hoe zou jullie campagne eruit zien?

Neem contact met ons op voor een eerste vrijblijvende kennismaking.

Gave campagne opzetten?

Gewoon doen!

Doeboek Gezonde Business

Een uniek werkboek met gave voorbeelden en tools.
Reserveer het boek hier (verschijnt in september 2021).

Inspiratie:
Campagne Hout Mooi Werk
Programma boek Duurzame Inzetbaarheid
Opzetten postercampagne
Rookvrije organisatie
Prikkelende vragen

Bedrijven die gewoon doen!