Veranderen? Hoe maak je dat leuk en aantrekkelijk?

Essentieel bij verbetertrajecten is ‘hoe’ je de boodschap brengt.

Duurzame inzetbaarheid zegt mensen vaak weinig of zien het als een leeg container begrip. In onze boodschap zoeken wij altijd de verbinding met organisatie doelstellingen, lopende projecten en proberen daarna de essentie op een eenvoudige manier te communiceren. De boodschap vertalen naar een taal die mensen snappen en het leuk maken met beeld, acties, challenges en wat je ook maar kan verzinnen.

Campagne voeren: Campagne om duurzame inzetbaarheid op de agenda te zetten. Campagne naar een rookvrije organisatie. Een wervingscampagne om mensen te verleiden (eindelijk) mee te doen aan programma’s. Waar wil jij de boer voor op gaan?

Hoe zou jullie campagne eruit zien?

Neem contact met ons op voor een eerste vrijblijvende kennismaking.

Gave campagne opzetten?

Gewoon doen!

 Gezonde Business

Een uniek praktisch boek met veel meer gave voorbeelden en tools.
Bestel hier direct!

Inspiratie:
Campagne Hout Mooi Werk
-Hout Mooi Werk Voorbeeld Duurzame Inzetbaarheid
Rookvrije organisatie

Bedrijven die gewoon doen!